A social média nem csak az információk, események megosztását teszi lehetővé, hanem hozzájárul a közösségépítéshez is. Fontosnak tartottuk, hogy a Fertő Part beruházással kapcsolatos információk a social médiában is elérhetők legyenek.
A social média az egyik legkedveltebb hírforrások egyike. Az ide tartozó felületeket használók száma folyamatosan növekszik. 2020-ban a Facebookot már mintegy 1,7 milliárdan használták. Ha téged is érdekel, hogy a projekt keretein belül milyen fejlesztésekre kerül sor, hol és milyen mértékben újul meg a Fertő Part, kíváncsi vagy a beruházásra, a mérföldkövekre, akkor kövess minket hivatalos Facebook oldalunkon.
Ezen az oldalon folyamatosan közöljük a fejlesztéssel kapcsolatos legfontosabb tudnivalókat, és válaszolunk a felmerülő kérdésekre, számos fotón és beszámolón keresztül te is képbe jöhetsz a beruházás részleteivel kapcsolatban, követheted legfontosabb állomásait. Tarts velünk!
A Fertő tó kincsei és a környezetében rejlő kikapcsolódási lehetőségek a korábbi átfogó fejlesztések hiánya miatt a látogatók előtt eddig rejtve maradtak. A korábban is használt vízitelep a fejlesztéseknek köszönhetően a természeti értékek megóvásával újul meg. A beruházás célja, hogy a Fertő tavi turisztikai központ gazdag funkciós – és családi jellegű programkínálatával egész évben lehetőséget nyújtson a szabadidő aktív eltöltésére.